Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Γεννήθηκα το 1962 στην Απολακκιά Ρόδου.

Είμαι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ).

Από τα μαθητικά / φοιτητικά  χρόνια μέχρι σήμερα, συμμετέχω 
στα κοινά με πολιτική αναζήτηση, πάντα στο χώρο της Ανανεωτικής Αριστεράς. (ΚΚΕ Εσωτερικού,ΕΑΡ,ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ,ΔΗΜΑΡ,απο την οποία αποχώρησα μετα τις ευρωεκλογές του 2014,οπου ημουν και στο ευρω ψηφοδέλτιο .
Στις πρόσφατες εκλογές(2015) συμμετείχα ενεργά με τις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ .





  • Από το 1983 εργάζομαι στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας, και είμαι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
  • Το 1994 εκλέχθηκα Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ροδίων. Κατά την περίοδο αυτή (1995-1998) ήμουν αντιπρόεδρος της Δημαρχιακής Επιτροπής.
  • Το 1998 επανεκλέχθηκα Δημοτικός Σύμβουλος (1998-2002) και υπηρέτησα ως Αντιδήμαρχος επί των οικονομικών και ως Πρόεδρος της Δημαρχιακής Επιτροπής.
  • Το 2003 εκλέχθηκα Δήμαρχος στο Δήμο Νότιας Ρόδου και το 2006 επανεκλέχθηκα.
  • Το 2007 εκλέχθηκα ως Πρόεδρος της Αναπτυξιακής Δωδεκανήσου Α.Ε και ορίστηκα Πρόεδρος της Επιτροπής Διαχείρισης του προγράμματος LEADER+.
  • Το 2010 εκλέχθηκα Δημοτικός σύμβουλος στον ενιαίο Καλλικρατικό Δήμο Ρόδου και  υπηρέτησα ως  Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομικών Εφαρμογών. Επίσης ορίστηκα αρμόδιος για την ακίνητη περιουσία του Δήμου και σε θέματα Μηχανοργάνωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης .
  • Από το 2013 επέστρεψα πλήρως στην εργασία μου, με προσωπική επιλογή,μετα απο παραίτηση μου λόγω διαφωνιών  μου με την ασκούμενη πολιτική στο Δήμο Ρόδου.
  • Στην πολύχρονη παρουσία μου στην Τ.Α συμμετείχα στην ΚΕΔΚΕ, ως  μέλος της οικονομικής επιτροπής, της επιτροπής διεθνών σχέσεων και της  επιτροπής θεσμών.
Υπήρξα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Διαδημοτικής Επιχείρησης Χρηματοοικονομικών  Υπηρεσιών ΑΕ.
Δημοσίευσα και εισηγήθηκα  πλήθος άρθρων και μελετών σε θέματα Τ.Α.
 

Είμαι παντρεμένος με τη δημοσιογράφο Μαριέττα Γαβριλιώτη και έχουμε δυο παιδιά, το Σάββα και τη Σεβαστή (Εύα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Είμαι στη διάθεση σας για σχολιασμό και συζήτηση